UNIKÁTNY VLAKOVÝ VIDEOPROJEKT: Z tratí do rušňa radu 361
TABLET.TV vám vďaka spolupráci s Železničnou spoločnosťou Slovensko, a.s. (ZSSK) opäť prináša ďalšiu časť unikátneho videoprojektu, aký na takejto úrovni na Slovensku ešte nikto nerealizoval.
Bratislava 28. mája (Teraz.sk/TABLET.TV) - Opäť vám ukážeme nie jazdu z pohľadu rušňovodiča po trati, ale železničnú techniku- konkrétne hnacie dráhové vozidlo- rušeň radu 361. Ide o najnovší prírastok ZSSK.
Elektrický rušeň 361 je dvojsystémový rušeň vyrobený pre Železničnú spoločnosť Slovensko. Ide o komplexnú rekonštrukciu lokomotív 163 v spoločnosti ŽOS Vrútky. V novembri 2009 sa začalo pracovať na prvom prototype - rekonštrukcii stroja 361.001.
Z pôvodného radu 162 a 163 zostala zachovaná len skriňa a upravené podvozky, vrátane trakčných motorov a brzdových jednotiek. Hlavnou výhodou, okrem predĺženia životnosti o 25 rokov bola rekonštrukcia jednosystémového rušňa na dvojsystémové vozidlo.
Viac čítajte na stránke teraz.sk.
Pozrite si aj našu novú stránku vovlaku.sk.
Elektrický rušeň 361 je dvojsystémový rušeň vyrobený pre Železničnú spoločnosť Slovensko. Ide o komplexnú rekonštrukciu lokomotív 163 v spoločnosti ŽOS Vrútky. V novembri 2009 sa začalo pracovať na prvom prototype - rekonštrukcii stroja 361.001.
Z pôvodného radu 162 a 163 zostala zachovaná len skriňa a upravené podvozky, vrátane trakčných motorov a brzdových jednotiek. Hlavnou výhodou, okrem predĺženia životnosti o 25 rokov bola rekonštrukcia jednosystémového rušňa na dvojsystémové vozidlo.
Viac čítajte na stránke teraz.sk.
Pozrite si aj našu novú stránku vovlaku.sk.