Youtube dojal príbeh Sarah a Juana v reklame na žuvačky
PREHRAŤ

Youtube dojal príbeh Sarah a Juana v reklame na žuvačky

Viac vyhľadávame cez prenosné zariadenia. Aj migranti majú svoju aplikáciu. Stále stratový Twitter prepúšťa zamestnancov.
Bratislava 20. októbra (TABLET.TV) - Za mesiac Google ponúkne viac než 100 miliárd odkazov, z ktorých si vyberáme tie vhodné. Zaujímavé však je, cez aký prostriedok odkazy hľadáme. Podľa magazínu Tech Crunch sme toto leto hľadali po prvý raz viac cez mobily než cez počítače.

Ak na Youtube odoberáte kanál s názvom Populárne Na Youtube Slovensko v týchto dňoch vám nemohlo ujsť nasledovné video. Príbeh Sarah a Juana vznikol síce za komerčným účelom, avšak svedčí o tom, že emócie stále hrajú prím aj v online svete.

Twitter minulý týždeň nepriniesol pozitívne správy. Okrem toho, že vo štvrtok na pár minút sieť spadla, spoločnosť bude prepúšťať. A to 336 zamestnancov, čo predstavuje asi 8% pracovnej sily.

Najnovšie majú svoju aplikáciu aj migranti. V Srbsku ju vyvinulo centrum pre ochranu žiadateľov o azyl, telefonická aplikácia má názov Asylum in Serbia.